Nelíbí se vám vaše postava? Chcete s tím něco udělat? Tak jste na správné adrese. V tomto článku vám poradím tipy a triky na hubnutí. Určitě jste četli spoustu článků, v niž byly informace jíst 5-6 jídel denně a dodržovat zdravý životní styl. Tyto informace jsou samozřejmě pravdivé, abyste zdravě hubli, musíte jíst pravidelně a nejlépe vždy ve stejnou dobu. Tělo si bude pamatovat čas přísunu živin z potravy, nebude mít potřebu si ukládat energii v podobě tuků na horší časy. Jak to ovšem udělat, když nemáte čas doma večer vyvařovat na další den, nebo si v práci nemůžete vyndat krabičku s jídlem?

Odpovědí jsou koktejly na hubnutí, jedná se o módní trend dnešní doby. Hlavní výhoda koktejlů je v jejich snadné a rychlé přípravě. Stačí mít připravené suroviny a mixér, který je rozmixuje během minuty v chutný nápoj. Další výhodou je snadná možnost konzumace. Jednoduše koktejl vypijete kdykoliv chcete a nejste nijak omezeni místem, kde se nacházíte, ani časem v práci.

V dnešní době se v lékárnách prodávají různé nápoje na hubnutí, které podle letáčků „zaručeně pomohou hubnout“. Osobně zastávám názor, že není nad to si udělat koktejl sám doma za pár minut. Díky tomu si koktejl připravíte podle vlastní chuti a víte přesné složení. Můžete si udělat ovocný plný vitamínů, nebo zeleninový plný vlákniny s méně kaloriemi.

Proteinové koktejly

Obsahují protein neboli syrovátkový ochucený prášek s vysokým obsahem bílkovin. Bílkoviny jsou důležité, pro regeneraci organizmu, jako výživa svalů a především pomáhají odbourávat TUKY.

Recept:

  1. Jedna odměrka proteinu (nejlépe čokoládová příchuť)
  2. 300 ml mléka
  3. Jeden banán
  4. Lžička rozpustné kávy

Všechny suroviny vložte do mixéru a důkladně rozmixujte. Výsledný produkt má bánánovo-kávovou příchuť. Vypitím získáte vysokou dávku bílkovin a zároveň energii z kofeinu obsaženým ve lžičce kávy.

Pozor! Pitím koktejlů, jako takových NEHUBNETE. Hubnete tím, že koktejlem nahradíte jedno vaše normální jídlo. Díky tomu snížíte váš energetický příjem (příjem kalorií), což způsobí spalování tuků. Další informace si můžete přečíst v knížce „10 tipů, jak trvale zhubnout“ .