V článku se budeme zabývat velice častou otázkou a to zda patří ovoce do diety? Hned na úvod odpovím, že Ano patří. Nyní si rozebereme, proč tomu tak je a především v jakém množství a čase je ovoce vhodné a kdy bychom se mu měli už spíše vyhýbat. Všechny tyto informace vám pomohou ve vašem boji s tuky.

Kdy je vhodné jíst ovoce?

  • Ráno ke snídani například s bílím jogurtem
  • Ke svačině například: ovocný salát z jablka, mandarinek, melounu a jahod.                                                                              (Vhodné v létě v parných dnech k osvěžení)

Dá se říci, že ovoce je vhodné jíst skoro po celý den, ale ve večerních hodinách bychom měli sáhnout spíše po zelenině. Důvod je vysoký obsah cukrů v ovoci například jablko 150g obsahuje přibližně něco přes 20g cukru. Jedná se sice o přírodní cukr a není tak škodlivý, jako bílý klasický cukr a přes den nevadí, protože ho pohybem a různými aktivitami spálíme, ale na večer kdy člověk už není tak aktivní  by mohli  cukry kazit vaše dietní plány.

Výhody ovoce:

Hlavní výhodou je vysoký obsah vitamínů, které mohou pomoci nejen vaší imunitě, ale i správnému chodu těla a štěpení tuků. Například je dokázáno, že jablka pomáhají pálit tuky. Samozřejmě platí vše s mírou.