Už z názvu článku je jasně patrné, že alkohol zásadně do diety nepatří a nyní se dozvíte proč tomu tak je a že se nejedná o problém pouze v obsahu, co se týče jednoduchých cukrů, ale i dalších věcech, které vám na nějakou dobu zcela naruší vaší dietu.

Problém se složením?

Jedním z hlavních důvodů je vysoký obsah jednoduchých cukrů a vysoká energetická hodnota. Dá se říci, že po vypití několika piv, či několika panáků tvrdého alkoholu si vyplácáte svůj povolený denní příjem energie.  Nyní vám ukáži obsahovou stránku nějakých oblíbených alkoholických nápojů.

Obsah kalorií v alkoholu:

  • Becherovka 100ml 287kcal
  • Pivo 12° 500ml 211kcal
  • Pivo 11° 500ml 204kcal
  • Pivo 10° 500ml 181kcal
  • Frisco Brusinka 330ml 179kcal
  • Fernet 100ml 218kcal
  • Božkov zelená 100ml 239kcal
  • Captain Morgan 100ml 200kcal
  • Gin 100ml 220kcal

Uvedené kalorie nejsou zcela přesné na jednotky, ovšem k našemu účelu udělání si obrázku kolik kalorií za jeden večer vypijete určitě poslouží.  Takže pokud to s dietou opravdu myslíte vážně, budete se muset rozloučit s vašimi pátečními, či sobotními alkoholovými dýchánky, poněvadž za onu jednu noc ztratí veškerá vaše práce a dřina za celý týden vniveč. Díky tomu že vypijete stejné, či množná ještě větší množství kalorií nežli jste za onen týden spálili.

Dalším problémem jsou nejen kalorie,ale již i zmíněné vysoké množství cukrů, které alkohol obsahuje a jelikož alkohol pijete večer a to buďto sedíte, nebo tancujete, ale tak i tak rozhodně to co vypijete nespálíte a následně se vám to ukládá do TUKŮ.

A v neposlední řadě vysoká míra alkoholu dokáže rozhodit váš zažívací systém klidně až na 4 dny a tím bude mařit dále vaší snahu v hubnutí a spalování tuků.