• 1 Odměrka proteinu
  • 1 Mango
  • 300ml mléka

Lahodný smoothie koktejl s mangem a proteinem plný vitamínů a bílkovin, potřebných do diety. Zároveň jsou bílkoviny základním stavebním kamenem svalových vláken. Doporučuji použít protein s jahodovou, či vanilkovou příchutí. Tento smoothie koktejl je vhodný, jako snídaně, či svačina. Zároveň si ho můžete dopřát i po tréninku, jako změnu oproti běžnému proteinu s vodou.

Postup na proteinový mango koktejl:

  1. Z připraveného manga oloupejte slupku a dužinu okrájejte od pecky.
  2. Do mixovací nádoby vložte kousky manga a posypte odměrkou proteinu.
  3. Na to nalijte 300 ml mléka
  4. Důkladně dlouhou dobu mixujte
  5. Hotovo přeji dobrou chuť

Kalorická tabulka koktejlu:

Složení Hodnota
Energie cca 268 kcal
Bílkoviny cca 29g
Sacharidy cca 25g z toho 24g cukru
Tuky cca 5,6g

Kalorické hodnoty jsou přibližné, pro přesné hodnoty by musely být všechny suroviny přesně odvážené v gramáži.

'
);


&source=shareaholic“ rel=“nofollow“ class=“external“ title=“Tweetnout článek!“>